Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Witaj! Dziś jest środa, 18 października 2017
 
MENU GŁÓWNE



Statystyki Naszą witrynę przegląda teraz: 2 osoby W sumie odwiedziło nas:
2519200 osób

WPIS NA LISTĘ CZŁONKÓW PIIB

Warunkiem wpisu do Dolnośląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jest dostarczenie do biura izby w terminie do 25 dnia każdego miesiąca wypełnionego wniosku o wpis na listę członków DOIIB (oryginał) wraz z wymaganymi załącznikami:


• oryginał uprawnień budowlanych lub poświadczona notarialnie kopia (do zwrotu po zakończeniu procedury wpisu) lub kopia uprawnień niepoświadczona, jeśli zostały wydane przez DOIIB
• kopia dowodu wpłaty wpisowego 100 zł na konto podane na druku wniosku

 

UWAGA!

Członek Izby skreślony z listy członków okręgowej izby z przyczyn, o których mowa w art. 42 ust. 1 pkt 1-3 oraz w ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z  2014 r., poz. 1946), przed ponownym wpisem na listę członków wlaściwej izby - zgodnie z art. 42 ust. 2a ww. ustawy - podlega przeszkoleniu uzupełniającemu. W takim przypadku dodatkowym załącznikiem do wniosku o wpis jest dokument potwierdzający odbycie przeszkolenia uzupełniającego.

 

Wnioski o przyjęcie do izby są rozpatrywane przez Skład Orzekający Rady pod koniec każdego miesiąca. Decyzję w formie Uchwały wraz z informacją o indywidualnych numerach kont bankowych, na które należy dokonywać wpłat składek członkowskich oraz ubezpieczenia OC, każdy nowoprzyjęty członek izby otrzymuje listem poleconym. Zgodnie z art. 19 pkt. 3 ustawy o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa, uchwała w sprawie przyjęcia do izby powinna być podjęta w ciągu 2 miesięcy od daty wpływu wniosku do izby.

 

Druk wniosku jest dostępny w biurze izby lub do pobrania poniżej.
 
Numery kont można sprawdzić na stronie www.piib.org.pl zakładka lista członków tutaj

Zaświadczenia o przynależności do DOIIB są wystawiane po zaksięgowaniu wpłat składek na indywidualnych kontach członków izby i są dostępne w wersji elektronicznej z portalu PIIB, znajdującego się na stronie internetowej www.piib.org.pl. Usługa ta jest dostępna po zalogowaniu się do modułu członkowskiego znajdującego się na stronie PIIB, tj. http://www.piib.org.pl/lista-czsonkopmenu-45 za pomocą indywidualnego loginu  i hasła. Hasło tymczasowe  przesyłane jest do nowych członków PIIB wraz z Uchwałą o wpisie na listę członków DOIIB. W przypadku trudności z zalogowaniem się do portalu PIIB prosimy o kontakt z biurem DOIIB (e-mail:  biuro@dos.piib.org.pl, tel. 71 337 62 30, 31).


Dołączone materiały

WYŚLIJ ZNAJOMEMU
DRUKUJ
STRONA GŁÓWNA